Me mentiin mun emännän kanssa moikkaamaan Varamamia ja Uljasta meren rannalle. Emännällä oli jotain tuliaisia kiitokseksi mun hoidosta ja me mentiin viemään niitä.

Uljas tuli mua vastaan ja me vaihdettiin ranskalaisia poskipusuja ja mä hellästi haukkasin Uljasta poskiparrasta, muttei se yhtään sattunut.

1659401.jpg

Merenkäynti oli aika kova ja tuuli puhalsi. Mun portugalilainen verenperintöni heräsi ja päätin, että tähän olomuotoon pitää tutustua tarkemmin. Ensin haistelin kuitenkin suolaisia merituulia.

1659371.jpg

Meressä oli kiva kahlailla, vaikken uimaan mennytkään, kunnes....

1659451.jpg

...KARMEA TSUNAMI yritti hyökätä kimppuuni, jolloin katsoin parhaaksi paeta kuivalle maalle.

1659361.jpg

Pelastuin sentään! Olihan se vesi kyllä aika suolaistakin.

1659381.jpg

Uljas päätti, että nyt loppuivat meritouhut ja oli aika riehua.

1659415.jpg

Pientä rajaa, jätkä! Minähän vasta juuri pelastuin kuolemanvaarasta.

1659430.jpg

Apua, minua kuristetaan! Köh, köh! Tämä on kai Uljaksen käsitys halauksesta.

1659440.jpg

Mut kyl me sit ihan sovussa leikittiin loppuaika. Onhan Uljas edelleenkin mun RAKAS.

1659459.jpg

Pitäkää tekin hauskaa Juhannuksena. Minä luulen, että mökillä tanner tömisee, kun sinne asti päästään.

terveisin Saaga ja muu Saagalandian väki