Tänään alkoivat minulla työt ja karu arki on alkanut. Vaan sitä ei vielä ajateltu viime lauantaina, kun käytiin hallitalkoohommien keskellä Katin, Pason ja Friidan  kanssa uimaretkellä.

Starring vesiformula Paso

Also starring vesiskootteri Friida.

Paso ehkä se Molskis ja Friida ehkä se Loiskis. Päätelkää itse kuvien perusteella.

Paso valmistautuu kiitoon vaan -

- pissahätä yllätti kesken kaiken. Ei muuta kuin uuteen starttiin.

Moottori on käynnistynyt.

Vauhti on niin hurja, että yhteen kuvaan mahtuu kolmen pompun roiskeet.

Hullunkiilto silmissään Paso kiitää kohti tavoitettaan -

- joka häämöttää juuri veden pinnan alla.

Molskis ja maali.

Friidan tyylinäyte seuraavaksi.

Ei hullumpi startti.

Kyllä Friidallakin vauhtia riittää.

Lelu on taas löydetty.

Välillä käytiin raivoisia kaksinkamppailuja siitä, kumpi ehtii lelulle ensimmäisenä.

Voittaja sai leikkiä kiskomisleikkejä onnessaan.

Paso suorastaan lentää vetten päällä.

- Pois tieltä, ipana.
- Mä haluisin ton lelun hei.

- Älä unta näe. Minä hain, joten lelu on minun.
- Anna mun nyt kantaa hei.

- No ei tule kuuloonkaan.
- Anna, anna, anna nyt.

- Seuraa mokoma perskärpänen koko ajan.
- Anna nyt hei, pliis!

- Ota nyt sitten - mutta vain hetkeksi.
- Kiitti hei.

- Mä sain sen, mä sain sen - ja nyt pakoon.

- Hei jätkä. IRTI!
- Gulps, hurja mimmi. Paras irrottaa!

Kohta taas Paso sai vuorostaa kantaa lelua, kaveruksia kun nämä kaksi ovat.

Majakka ja Perävaunu.

Sitten taas loikki-loiskimaan.

Viime kesänä otin kuvan Assista ja Friidasta tämän saman kiven päällä. Silloin Friida oli pelkkää jalkaa ja muuten tosi kuikelo ja kapea. Nyt on alkanut tuohon kroppaan tulla vähän massaakin.

Voi että oli kiva uimaretki! Kuvat onnistuivat kertomaan, miten nämä kaksi koiraa nauttivat täysillä! Toivottavasti uimakelejä riittää vielä pitkään.