Lunan emäntä Anni lähetti tunnustuksen. Ihan uutta minulle.

Tunnustuksen saaneen pitää

1. Kiittää tunnustuksen antajaa

2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle

3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta

4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Joten kiitos Annille. Tunnustus kahdeksalle bloggaajalle tuntuu hieman ylivoimaiselta, joten teen niinkuin Anni ja annan tunnustuksen vain parille eli Sannalle ja Sannalle

Kahdeksan asiaa itsestä - hmmm.

1. Olen aina ollut eläinfani, vaikka ensimmäinen koira tuli perheeseemme vasta, kun olin 15-vuotias. Sitä ennen meillä oli kissa. Pienenä kuvittelin, että minulla on näkymätön koira, jota taluttelin.

2.Koirien lisäksi minulla on ollut aikuisella iällä lemmikkinä myös hamsteri, mutta en kyllä erityisen innostunut siitä ollut, kun se touhusi yöllä ja nukkui päivällä. Kerran se karkasi pariksi päiväksi ja löytyi komeron takaa.  Kissan voisin kyllä lemmikiksi ottaa edelleenkin. Ehkä vanhana mummona.

3. Pidän lukemisesta ja monenlaisesta musiikista.

4. Olen nuorempana soittanut pianoa ahkerasti ja laulanut useammassa kuorossakin. Nykyään ei koiratouhujen keskellä ole kumpaankaan aikaa.

5. Lempivärejäni ovat vihreä ja sininen.

6. Tykkään valokuvaamisesta, niinkuin ehkä blogista huomaa.

7. Osaan tehdä karjalanpiirakoita ja letittää pullapitkon (jota meidän perheessä kutsuttiin pullaleetaksi ja Lappeenrannassa pullaeltaksi - rakkaalla herkulla monta nimeä).

8. En pidä siivoamisesta - ja sen huomaa - valitettavasti.