Tänään kisattiin Saagan kanssa Purinalla. Olosuhteet olivat ihanat, lämmintä, aurinkoista, vilvoittavaa tuulta, hyvä ulkokenttä. Tuomarina toimi Heidi Viitaniemi, ihan uusi tuttavuus minulle. Radat olivat oikein mukavat kaikki. Ja mikä parasta, saimme tuplanollan, ja kolmaskin rata olisi voinut olla nolla, jos en olisi sössinyt keppikulmaa. Kyseisessä kohdassa tuli hirmuinen määrä virheitä, joten en ollut ainoa. Ekan radan puomin kontakti oli kamala, hädin tuskin varvas koski kontaktialueeseen, mutta kun tuomari ei huidellut kädellään, nolla tuli ja piste. Aika hulppeissa fiiliksissa startattiin kotimatkalle. Tässähän on pieniä mahdollisuuksia päästä SM-kisoihinkin, jos tällainen hyvä nollaputki jatkuisi. Katsotaan, kuinka käy.![]()
Tässä meidän ratamme. Kameran takana ahersi Kiviharjun Johanna jälleen. Kiitos paljon taas avusta, Johanna! Saaga starttaa aika hitaasti. Kyllä se sitten vauhtiin pääsee. Startille pitäisi keksiä joku motivaattori.




Kommentit